پرواز ایران

با بلیط هواپیما سیستمی و چارتر شهر های مختلف و روش های خرید ارزان بلیط هواپیما آشنا شوید.

بهترین مرکز خرید در بانکوک

صحنه مد بانکوک ترکیبی جالب از بوتیک های سطح بالا ، کالاهای دست ساز محلی و محصولات طراح جعلی در انبوه مراکز خرید موجود در آن است. شبیه برخی از بازارهای بانکوک ، مراکز خرید مانند MBK Center فقط یک نسخه داخلی و مطبوع از بازارهای شب معروف شهر است. انتظار تنوع ، هم در قیمت ها و هم در خود فروشگاه ها را دارید. گزینه های مختلفی از مواردی که شما نیاز دارید تا آخرین مواردی که باید در پناهگاه بانکوک خریداری کنید وجود دارد. مهارت های معامله خود را در حد بالایی داشته باشید و در ماشین حساب مسلط باشید تا یکی از جذاب ترین تجارب خریدی را داشته باشید. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، شما هنوز هم می توانید یک روز را با استفاده از تهویه مطبوع و خرید پنجره سپری کنید. در اینجا هفت مرکز خرید در بانکوک آورده شده است.

Siam Discovery

آماده شگفت زده شدن در سیام دیسکاوری که اخیراً بازسازی شده است. در ابتدا در سال 1973 افتتاح شد ، سیام دیسکاوری لیفت صورت شایسته هالیوود را بدست آورد و مجدداً در 28 مه 2016 افتتاح شد. این ادعا می شود که بزرگترین فروشگاه تخصصی سبک زندگی در تایلند است و به صراحت می توان گفت که درست است. این یکی از منحصر به فردترین مراکز خریدی است که تاکنون با آن روبرو شده اید. به عنوان مثال ، می توانید هواپیماهای بدون سرنشین را در اینجا خریداری کنید. چه نوع مراکزی هواپیماهای بدون سرنشین را می فروشد؟ همانطور که گفته شد ، شما همچنین می توانید انبوهی از فروشگاه های فوق العاده منحصر به فرد دیگر را جستجو کنید ، از جمله یک فروشگاه اسباب بازی با اندازه واقعی جنگ ستارگان و یک فروشنده کامل که صرفه جویی در هزینه فیل ها در سراسر جهان را با بودجه حاصل از فروش کالاهای آنها اختصاص داده است. همچنین یک طبقه کامل به دکوراسیون عالی اختصاص داده شده است ، صندلی هایی آنقدر پرزرق و برق دار که شما می خواهید کمی از ولگردی و تعطیلات خود کمی استراحت کرده و بار خود را تحمل کنید.

f:id:blithavapeyma:20200907204745j:plain

siam discovery

Terminal 21

رم ، پاریس و توکیو: اینها تنها چند کشور است که با ورود به ترمینال 21 از آنها دیدن خواهید کرد ، زیرا هر طبقه شهری متفاوت از سراسر جهان را جشن می گیرد. در یک طبقه ، ممکن است خود را در سانفرانسیسکو ببینید. از طرف دیگر ، شما به آسیا برگشتید. این باعث می شود کل تجربه خرید شما بسیار منحصر به فرد باشد. ترمینال 21 که به راحتی در سمت راست ایستگاه BTS Skytrain Asok واقع شده است ، بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است ، با هر آنچه در هنگام خرید به آن نیاز دارید. در سطح G یا رم ، مارک های طراح مانند Levi’s ،Guess و Sequel را پیدا خواهید کرد. از چند طبقه بالا بروید و لباس های بیشتری برای فروش به سبک فروشندگان پیدا خواهید کرد.

رستوران های 5 ستاره وجود دارد که هزینه یک دست و پا برای یک وعده غذایی است، با یک فودکورت مخلوط می شود که بشقاب های کامل غذا را با هزینه کمتر از 35 بات (حدود 1 دلار) سرو می کند. در طبقه آخر نیز یک سالن ورزشی مشهور وجود دارد که مشرف به جاده سوخومویت است و دارای دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف است. از یک پله دیگر بالاتر بروید و ناگهان در یک سالن سینما عظیم حضور پیدا می کنید ، هم فیلم های تایلندی و هم فیلم های غربی را نشان می دهید.

f:id:blithavapeyma:20200907204948p:plain

Terminal 21

Siam Paragon

با ورود به سیام پاراگون فرد احساس یک شهرت می کند. هنگام ورود به واحه ای از درختچه‌ها و گل های تقلبی، یک ورودی بزرگ شیشه ای و امنیت از شما استقبال می‌کنند. یکی از اولین فروشگاه‌هایی که می‌بینید ، نمایندگی مازراتی است ، اگر این نشانه‌ای از نوع محصولات فروخته شده در Siam Paragon باشد. اگر نه فقط برای تجربه، در کل مرکز خرید کاوش کنید تا تمام محصولات عالی قیمت موجود را مشاهده کنید. همچنین یک فودکورت در زیرزمین و همچنین یک آکواریوم در بازار وجود دارد. درست است ... یک آکواریوم. سیام پاراگون تقریباً هر هفته نمایشگاهی برگزار می کند ، این هفته یک نمایشگاه ساعت با عنوان "The Iconic Of Timepiece" است که از هم اکنون تا 15 آگوست ادامه دارد. همانطور که گفته شد، نمایشگاه می تواند آرایش یا دوربین های هفته بعد را به نمایش بگذارد.

f:id:blithavapeyma:20200907205218j:plain

Siam Paragon

Siam Center

مرکز سیام یک بهشت عاشق مد است. فروشگاه ها و بوتیک های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، شما نمی دانید از کجا شروع کنید. برای ولع خرید اجتناب ناپذیر خود در فودکورت گران قیمت مرکز سیام ، کارخانه مواد غذایی ، سوخت بگیرید. این ماده از اسموتی ها گرفته تا غذاهای هندی و سوپ رشته فرنگی با بوی خوبی برخوردار است و مجبور خواهید شد که فقط برای دمیدن برخی از رایحه های شیرین آن را متوقف کنید. مرکز سیام از این نظر بی نظیر است که واقعاً تلفیقی از سبک وسترن-ملاقات-تایلندی است. اولین چیزی که هنگام قدم زدن در ورودی نزدیک به سیام پاراگون مشاهده می کنید Forever 21 است. هرچه بیشتر وارد بازار شوید ، فروشگاه ها و طراحی ها نادرتر می شوند.

f:id:blithavapeyma:20200907205426j:plain

siam center

MBK Center

مرکز MBK نزدیکترین چیزی است که بانکوک به بازار خیابانی داخلی دارد. تقریباً انگار صاحبان همه دکه‌های فروش از هر بازار شهر به این مرکز خرید سرپوشیده مهاجرت کرده اند. دکه ها و فروشگاه ها تقریباً مانند آنچه در بازار آخر هفته چاتوچاک می بینید در یک صف قرار گرفته اند ، اما بدون ازدحام جمعیت و البته گرما.

اگر از سه گانه رده بالای سیام به مرکز MBK رجوع کنید، ممکن است کمی فروکاه شوید ، اما به آن فرصت دهید. مطمئناً ارزان تر از همسایگان گران قیمت آن است و قطعاً طیف وسیعی از کالاها و لباس ها را برای انتخاب دارد. با این حال ، امتیازات خاص خود را نیز دارد. برای اولین بار، همه چیز ارزان تر است. در اینجا هیچ مارکی وجود ندارد. ثانیا ، MBK چیزی فراتر از پوشاک می فروشد. برخی سوغاتی های عالی را می توانید در زیرزمین MBK یا Mini Plaza پیدا کنید.

f:id:blithavapeyma:20200907210017j:plain

MBK Center