پرواز ایران

با بلیط هواپیما سیستمی و چارتر شهر های مختلف و روش های خرید ارزان بلیط هواپیما آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری برتر بانکوک - قسمت دوم

جاذبه های گردشگری برتر بانکوک - قسمت اول

بازار آخر هفته نیمه روبرو بانکوک بزرگترین بازار جهان است. خریداران می توانند همه چیز را از جواهرات و نمادهای مذهبی گرفته تا لوازم حیوان خانگی ، لامپهای کاغذی و غذاهای خوشمزه خیابانی در اینجا پیدا کنند. بازار چاتوچک بیش از 15000 غرفه را در خود جای داده است که هر آنچه در خواب می بینید ارائه می دهد - حتی بهتر ، هر سوغاتی که بخواهید احتمالاً با قیمت بسیار ارزان تری از هرجای دیگر در بانکوک در اینجا موجود است.

این مکان عالی برای معاشرت با مردم محلی و غرق شدن در زندگی روزمره تایلند است ، بنابراین اگر می خواهید در این مکان عدالت را رعایت کنید ، زود هنگام حاضر شوید و برنامه خود را برای بقیه روز پاک کنید. این بازار در مجاورت ایستگاه Kamphaengpecth (MRT) قرار دارد که حدود 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه Mochit Skytrain (BTS) و ایستگاه Suan Chatuchak (پارک Chatuchak) (MRT) فاصله دارد.

بازار شناور دامنو Saduak

f:id:blithavapeyma:20200831213710j:plain

Damnoen Saduak Floating Market

برای یک تجربه حتی جالبتر در بازار ، می توانید تور Damnoen Saduak ، یک بازار شناور معروف در Ratchaburi (حدود 1.5 ساعت خارج از بانکوک) واقع شود. محبوبیت بازارهای شناور بانکی را به لقب "ونیز شرق" تبدیل کرد. به خاطر داشته باشید که بازارهای شناور اکنون شرکتهای بسیار توریستی هستند ، بنابراین یک صبحانه اختصاصی از خرید با قایق انتظار نداشته باشید — اما شما قادر خواهید بود غذاهای تازه و خوشمزه بخرید و با مردم محلی به شکلی معتبر ارتباط برقرار کنید.

بهترین راه برای رسیدن به بازار ، پیوستن به گشت و گذار از جمله سفر روزانه سفر در سفر از سفر بانکوک (Floating Markets Cruise Day) از بانکوک است که حدود شش ساعت طول می کشد و شامل یک وانت درست از هتل و حمل و نقل در یک مربی با تهویه مطبوع است.

جاده خائو سان

f:id:blithavapeyma:20200831214430j:plain

Khao San Road

این منطقه بدنام کوله پشتی بانکوک است ، محله ای مملو از مهمانخانه ها ، فروشندگان مواد غذایی ، غرفه های پوشاک و مسافران از هر گوشه جهان. در هنگام معاشرت در اینجا باید به صبر و حوصله خود ضربه بزنید ، زیرا گرچه در نوع خود رنگارنگ و هیجان انگیز است ، اما ازدحام مردم و رایحه ها و موسیقی پر سر و صدا می تواند آرام ترین روح را نیز امتحان کند.

همه آنچه گفته شد ، جاده خائو سان همچنین مکانی عالی برای برداشتن چند جفت شلوار گشاد ماهیگیر است ، که پایه اصلی لباس کمد هر کوله پشتی هنگام راهپیمایی در تایلند است. گنجینه ها را در یک کتابفروشی دست دوم مرور کنید. و از یک رستوران محله غذاهای خوشمزه هندی را کشف کنید.

 

Jim Thompson House

f:id:blithavapeyma:20200831214553j:plain

Jim Thompson House

خانه تاریخی یک "کارآفرین آمریکایی خودساخته" که هنگام سفر در مالزی ناپدید شد ، اکنون یادگار دوران قدیمی تر در بانکوک است. جیم تامپسون پس از گذراندن وقت در آنجا به عنوان سرباز در اواخر جنگ جهانی دوم ، در تایلند مستقر شد و به سرعت در صنعت ابریشم تایلند به یک نام شناخته شده تبدیل شد.

به تامپسون نشان فیل سفید اعطا شد ، افتخاری مهم که به خارجیانی که سهم بسزایی در تایلند داشته اند ، اعطا شده است. خانه تامپسون به موزه ای تبدیل شده است که بینش هایی در مورد زندگی و تجارت وی و همچنین تاریخچه شهر و صنعت ابریشم تایلند ارائه می دهد.

پارک لومپینی

f:id:blithavapeyma:20200831214756j:plain

Lumpini Park

پارک لامپینی در میان ترافیک و هرج و مرج بانکوک یک واحه سبز را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. در یکی از مناطق مختلف چمنزار آویزان شوید ، از سایه یک چوب چینی لذت ببرید ، یا یک قایق را از دریاچه بیرون بگیرید. پارک لامپینی مکان مناسبی برای گذراندن یک بعد از ظهر است که می توانید از تضاد پارک آرام با آسمان خراش هایی که در اطراف آن بالا می رود ، لذت ببرید.

توجه داشته باشید که این پارک محل اعتراضات ضد دولتی بوده است که در گذشته گاهی اوقات به خشونت تبدیل می شده است ، بنابراین قبل از بازدید از وضعیت سیاسی فعلی اطمینان حاصل کنید. به ناظران عظیم آب آسیایی نیز توجه داشته باشید - اغلب می توان آنها را در حال قدم زدن در اطراف دریاچه یافت.

ترمینال 21

f:id:blithavapeyma:20200831215249j:plain

Terminal 21

اجازه ندهید که این نام مانند فرودگاه شما را فریب دهد. این مرکز خرید یکی از بهترین مقاصد بانکوک برای یافتن ترکیبی از مارک های محلی و بین المللی و همچنین تعداد زیادی خرید بی نظیر است. ترمینال 21 از بسیاری جهات منحصر به فرد است - حتی با استانداردهای خرید تایلند. هر طبقه از مرکز خرید به یک شهر بین المللی متفاوت تبدیل شده است. در سطح ایستگاه BTS وارد شوید و در پاریس باشید. از یک طبقه بالا بروید و آن توکیو است. طبقه دیگر و شما به غرفه های تلفن قرمز نمادین لندن خیره شده اید. کارائیب ، سانفرانسیسکو ، و استانبول نیز در موضوع طراحی شکل می گیرند.

از دیگر مراکز خرید می توان به مدل های سطح بالای Siam Paragon و Siam Discovery مجاور اشاره کرد که دارای زنجیرهای با قیمت متوسط تر ، کافه های سرگرم کننده و فوق العاده لوکس Virgin Active Siam Discovery است که خود را "بزرگترین سالن ورزشی جنوب شرقی آسیا" می نامند - اینجا ، بازدید کنندگان می توانند از صخره نوردی کنند ، یوگا ضد جاذبه را امتحان کنند یا از اتاقهای منحصر به فرد "خواب خواب" برای رسیدن به نهایت آرامش دیدن کنند.